Kooglana
food & bar

Što moda ima s tim?

Na prvi pogled moda i bowling nemaju baš puno zajedničkog, ali iznenadili biste se koliko modnih kuća i dizajnera inspirira baš bowling estetika. Tu ne pričamo samo o modnim kombinacijama koje usklađujemo za odlazak na bowling. Kao ni o nedoumicama koje imamo od toga trebamo li se obući totalno sportski i ležerno ili je to možda ipak mjesto za izvući iz ormara neke komade koje čuvamo “za posebne prilike”. Tu ćemo vam odmah riješiti nedoumicu i reći da je bowling zabavna igra u kojoj svatko može doći obučen kako se najudobnije osjeća. Ako je to trenirka – super, traperice – super, haljinica? – Ma može… Bit priče je zabaviti se i osjećati se ugodno.

    Ono što svakako ne možete izbjeći su bowling cipele, a one su vam ili OK ili ružne. Nekako smo stekli dojam da neke sredine tu nema, ali one imaju svoju funkciju i kad vidite da ih na bowlingu svi nose, malo vas ugrije ili bolje reći – utješi osjećaj pripadnosti. 😊

      Bowling košulja, cipele i torbe postali su ikonični komadi koji se povremeno vraćaju u fokus zahvaljujući svojoj retro estetici i udobnosti. Košulje širokog kroja, često s kontrastnim bojama i printovima, postale su popularne 1950-ih, a zatim su se vraćale kroz vintage i retro trendove. Torbe za bowling transformirale su se u praktični modni dodatak koje žene posebno vole jer su praktične i zanimljivog oblika.

        Kreativci su odavno prepoznali bowling kao idealnu lokaciju za neobične ili retro kampanje, često povezane s vintage ili sportskom kulturom. Tom mišlju vodile su se i neke velike modne kuće koje su neke od svojih najuspješnijih kampanja snimile dijelom inspirirane bowling estetike i kulture.

        • Marc Jacobs – Spring/Summer 2016: kombinirao je kičast, ali glamurozan izgled s vibrantnim detaljima, bojama i vintage elementima. Kampanja je evocirala atmosferu pop kulture iz 80-ih i 90-ih.
        • Miu Miu – Resort 2018: kampanju je snimio poznati fotograf Alasdair McLellan Uključivala je modele poput Elle Fanning i Doutzen Kroes. Seting je savršeno odgovarao estetici koja kombinira retro glamur s mladenačkom energijom.
        • Diesel – Be Stupid (2020): kampanja “Be stupid” bila je provokativna, s naglaskom na zabavu, bezbrižnost i kršenje normi.

         

        I Kooglana je bila lokacija nekim uspješnim kampanjama od kojih izdvajamo:

        • Tower Centar Rijeka – proljeće/ljeto 2022.: zanimljiva kampanja od odjevnih kombinacija do setinga i fotografije koju su zajedno realizirali agencija Fabula, fotograf Filip Gržinčić i stilistica Ivana Pirizović. Zasigurno je bila jedna od istaknutijih Towerovih kampanja, ali možda smo mi samo subjektivni, pa to vi sami procijenite.

        • Huawei kampanja za WATCH FIT 3, 2024: tema kampanje bila je kako generacija Z nosi novu tehnologiju, a bowling cipele, staza i čunjevi su se odlično uklopili u priču…

        S dolaskom tehnologije Spark, koja klasične bowling staze pretvara u interaktivne igre s pomoću projekcijske mape i interaktivnog softvera, uz retro i sportske kampanje, vjerujemo da će se među kreativcima roditi nove i zanimljive ideje. Svakako će to htjeti iskoristiti oni koji vole biti posebni i prvi jer tehnologiju Spark u Hrvatskoj imamo samo mi.

        Baš nas zanima koji brend će prepoznati potencijal Kooglane za svoju novu kampanju… javimo vam! 😊

        ISTRAŽITE SVE AKTIVNOSTI

        Biljar i arkadne igre?

        Prije ili nakon klope zabavite se na partiji biljara, pikadu, fliperu, zračnom hokeju… 

        Kuglanje?

        Bez obzira ako ste stigli samu, u paru ili cijela obitelj, na bowlingu se mogu zabaviti svi

        Arkadne igre

        Bowling

        Igraonica

        TRAŽITE MJESTO ZA TEAM BUILDING?

        Organiziramo nezaboravne zabave za tvrtke

        Personalizacija eventa

        Rezervirajte prostor samo za vašu tvrtku

        Vaša narudžba

        Nema proizvoda u košarici.

        Rezervacija stola

        Upit za proslavu rođendana

        PRAVILA PROSLAVE ROĐENDANA

        * u terminu trajanja rođendana, roditelj/skrbnik obavezan je biti dostupan na navedenom broju te se nalaziti unutar prostora zabavnog parka.

        Find locations near you

        Discover a location near you with delivery or pickup options available right now.