Na prvi pogled moda i bowling nemaju baš puno zajedničkog, ali iznenadili biste se koliko modnih kuća i dizajnera inspirira baš bowling estetika. Tu ne pričamo samo o modnim kombinacijama koje usklađujemo za odlazak na bowling. Kao ni o nedoumicama koje imamo od toga trebamo li se obući totalno sportski i ležerno ili je to možda ipak mjesto za izvući iz ormara neke komade koje čuvamo “za posebne prilike”. Tu ćemo vam odmah riješiti nedoumicu i reći da je bowling zabavna igra u kojoj svatko može doći obučen kako se najudobnije osjeća. Ako je to trenirka – super, traperice – super, haljinica? – Ma može… Bit priče je zabaviti se i osjećati se ugodno.
Ono što svakako ne možete izbjeći su bowling cipele, a one su vam ili OK ili ružne. Nekako smo stekli dojam da neke sredine tu nema, ali one imaju svoju funkciju i kad vidite da ih na bowlingu svi nose, malo vas ugrije ili bolje reći – utješi osjećaj pripadnosti. 😊
Bowling košulja, cipele i torbe postali su ikonični komadi koji se povremeno vraćaju u fokus zahvaljujući svojoj retro estetici i udobnosti. Košulje širokog kroja, često s kontrastnim bojama i printovima, postale su popularne 1950-ih, a zatim su se vraćale kroz vintage i retro trendove. Torbe za bowling transformirale su se u praktični modni dodatak koje žene posebno vole jer su praktične i zanimljivog oblika.
Kreativci su odavno prepoznali bowling kao idealnu lokaciju za neobične ili retro kampanje, često povezane s vintage ili sportskom kulturom. Tom mišlju vodile su se i neke velike modne kuće koje su neke od svojih najuspješnijih kampanja snimile dijelom inspirirane bowling estetike i kulture.
- Marc Jacobs – Spring/Summer 2016: kombinirao je kičast, ali glamurozan izgled s vibrantnim detaljima, bojama i vintage elementima. Kampanja je evocirala atmosferu pop kulture iz 80-ih i 90-ih.
- Miu Miu – Resort 2018: kampanju je snimio poznati fotograf Alasdair McLellan Uključivala je modele poput Elle Fanning i Doutzen Kroes. Seting je savršeno odgovarao estetici koja kombinira retro glamur s mladenačkom energijom.
- Diesel – Be Stupid (2020): kampanja “Be stupid” bila je provokativna, s naglaskom na zabavu, bezbrižnost i kršenje normi.
I Kooglana je bila lokacija nekim uspješnim kampanjama od kojih izdvajamo:
- Tower Centar Rijeka – proljeće/ljeto 2022.: zanimljiva kampanja od odjevnih kombinacija do setinga i fotografije koju su zajedno realizirali agencija Fabula, fotograf Filip Gržinčić i stilistica Ivana Pirizović. Zasigurno je bila jedna od istaknutijih Towerovih kampanja, ali možda smo mi samo subjektivni, pa to vi sami procijenite.
- Huawei kampanja za WATCH FIT 3, 2024: tema kampanje bila je kako generacija Z nosi novu tehnologiju, a bowling cipele, staza i čunjevi su se odlično uklopili u priču…
S dolaskom tehnologije Spark, koja klasične bowling staze pretvara u interaktivne igre s pomoću projekcijske mape i interaktivnog softvera, uz retro i sportske kampanje, vjerujemo da će se među kreativcima roditi nove i zanimljive ideje. Svakako će to htjeti iskoristiti oni koji vole biti posebni i prvi jer tehnologiju Spark u Hrvatskoj imamo samo mi.
Baš nas zanima koji brend će prepoznati potencijal Kooglane za svoju novu kampanju… javimo vam! 😊